przebój xxi wiekuDieta South Beach

Najnowsza dieta opracowana przez amerykańskiego kardiologa Arthura Agatstona.

Łączy eliminację złych węglowodanów ze spożywaniem zdrowych tłuszczów. Zakłada, że większość osób z nadwagą ma kłopoty z metabolizmem węglowodanów, co jest pochodną złych praktyk produkcyjnych i brakiem w potrawach błonnika.

Z badań amerykańskich naukowców wynika, że gromadzenie tłuszczu, zwłaszcza w okolicach pasa, jest spowodowane zbyt dużą ilością cholesterolu i wzrastającą opornością insulinową (tzw stan przedcukrzycowy).

Dieta dr Agatstona pozwala szybko ograniczyć masę ciała, równocześnie bardzo korzystnie zmienić parametry krwi i chronić swoje serce.
Ryzyko udarów czy chorób serca maleje KILKUKROTNIE!
Dieta jest skomponowana w taki sposób, że pozwala jeść do syta – bez ograniczeń ilościowych, bez uczucia głodu.
Więcej – nie wymaga się dużej aktywności ruchowej! Jasne – ćwiczenia przyspieszają chudnięcie, ale bez ćwiczeń masa ciała też spada!
Ponad 4 kg tygodniowo!

Dieta South Beach tym się różni od diety nisko węglowodanowej Atkinsa – że nie ogranicza zdrowych i smacznych węglowodanów. Wręcz przeciwnie – zachęca do jadania owoców, warzyw, pełnych ziaren i JEDNOCZEŚNIE – obok białek – zdrowych tłuszczów. Diety zawodzą, bo są zbyt skomplikowane, bo wymagają zbyt dużej dyscypliny, bo są sporym obciążeniem dla organizmu.
Dieta South Beach nie wymaga stosowania złożonych jadłospisów. Nie pozostawia stosującego NIGDY głodnym. Została skonstruowana w oparciu o obserwację błędów ludzi i ze zrozumieniem ich słabości... Dopuszcza jedzenie wielu pysznych i pożywnych potraw. Bez ograniczeń i liczenia kalorii, procentowego składu tłuszczów.

Jedyna dieta która pozwala jeść do woli. Ale jeść mądrze... 

W cenie diety oferujemy następujące przepisy:
  1. Warzywa z rękawa
  2. Zielona fasolka z oliwą z oliwek i czosnkiem
  3. Dorsz w porach
  4. Ryba pieczona w rękawie z warzywami
  5. Pstrąg pieczony w folii
  6. Sałatka cesarska z tuńczykiem i orzechami
  7. Szaszłyki z kurczaka
  8. Sałatka ze świeżych warzyw z grilowanym kurczakiem
  9. Sałatka grecka
  10. Sos winegret
  11. Kurczak pieczony w rękawie
  12. Sałatka nicejska
  13. Ryba gotowana w warzywach
  14. Omlet z dwóch jajek
  15. Omlet z bekonem i pieczarkami
Cena SMS-a 2 zł netto
2.46 zł brutto
Wprowadź kod dostępu do diety:

Aby otrzymać kod dostępu wyślij SMS na numer 7255 o treści KOD.DIETA
Usługa działa w sieciach operatorów: Era, Orange, Plus GSM, Play, Heyah, Sami Swoi.
Właściciel serwisu: biuro@atryda.pl. Serwis SMS obsługuje Justpay.pl.

Koszt przesłania wiadomości 2 zł netto 2.46 zł brutto.